niedziela, 10 lutego 2013

Lutowe zapowiedzi


Tytuł: Czas poza czasem
Autor: Philip K. Dick
Wydawca: Rebis
Data premiery: 19 lutego 2013 r.

Kolejna powieść Dicka do kolekcji. Ciekawie przetłumaczony tytuł z angielskiego Time Out of Joint...
Ragle Gumm, czempion gazetowych zgadywanek, prowadzi nudne, uregulowane życie. Do czasu… Pewnego dnia wpadają mu w ręce gazety relacjonujące wydarzenia nijak mające się do rzeczywistości. W odbiorniku kryształkowym siostrzeńca słucha audycji, których nie ma w żadnym programie radiowym, oraz rozmów pilotów niewidzialnych statków powietrznych. Ragle Gumm zaczyna sądzić, że poza jego światem istnieje jakiś inny. Szybko jednak dochodzi do wniosku, że po prostu popadł w paranoję. Nie ma racji – jest najzupełniej zdrowy na umyśle.
Tytuł: Hansel and Gretel: Witch Hunters
Scenariusz: Tommy Wirkola
Reżyseria: Tommy Wirkola
Data premiery: 8 lutego 2013 r.

Widziałam trailer i przyznam, że zaintrygował mnie lekko ten gadżeciarski i przepełniony efektami specjalnymi filmik. Poza tym sama w sobie kontynuacja przygód grimmowskiego rodzeństwa jest dość ciekawa. Był ktoś? Warto wydać na to 3D?
Od wydarzeń w chatce z piernika minęło piętnaście lat. Jaś i Małgosia są już dorośli i trudnią się polowaniami na czarownice.

2 komentarze:

  1. Ja się dopiero w piątek wybieram na ten film, chociaż żałuję, że nie puszczają go w 2D bo przy 3D oczy mi się męczą. Ale mam ochotę obejrzeć więc się poświęcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam problem, tym większy, że noszę już okulary 2D;-)

    OdpowiedzUsuń