środa, 9 lutego 2011

Pretty woman złą królową

Julia Roberts zagra Złą Królową w najnowszej adaptacji Królewny Śnieżki - The Brothers Grimm: Snow White. Na razie niewiele więcej wiadomo poza tym, że producentem filmu jest Brett Ratner, którego największym jak dotąd "osiągnięciem" jest produkcja Prison Break. Ciekawa jestem interpretacji, nazwisko braci Grimm może sugerować mroczniejszą opowieść niż te, które dzieci znają z wersji disneyowskich (chociaż pamiętam, że Zła Królowa z bajki Disneya wzbudzała we mnie strach, kiedy byłam mała) i mam nadzieję, że rola królowej będzie bardziej wymagająca niż ostatnie charaktery Roberts, świetną aktorkę, a rozmieniającą się od czasu Erin Brockovich na drobne.

The Brothers Grimm: Snow White ma być alternatywą dla będącej w preprodukcji Snow White and the Huntsman w reżyserii Ruperta Sandersa (będzie to jego debiut), który pachnie bardziej romansem - tu wiadomo, że w Złą Królową wcieli się Charlize Theron. Tytułową Śnieżkę ma zagrać podobno Kristen Stewart (szerzej znana jako Bella Swan), a Myśliwego Viggo Mortensen. Oby plotki co do obsadzenia Śnieżki okazały się nieprawdziwe, bo Stewart ani piękna, ani grać nie potrafi (żeby nie było, oglądałam inne filmy poza Zmierzchem z jej udziałem i uważam, że wszędzie gra tak samo, a właściwie nie gra, upodabniając się do kija od miotły).

Oba filmy mają trafić do kin w 2012 roku.

[źródło: Imdb]

Najbardziej pamiętną dla mnie rolą filmową Złej Królowej wykreowała Miranda Richardson w telewizyjnej wersji Królewny Śnieżki z 2001 roku, ale ta aktorka ma doświadczenie w odgrywaniu wyrachowanych, silnych i niejednoznacznych postaci i była jedynym ratunkiem w tej lukrowanej wersji.

2 komentarze:

  1. Αsking queѕtions are actually niсe thіng if
    yοu аre nοt understanding
    sоmethіng сomplеtelу, eхcеpt thіs piecе οf ωriting offerѕ nice undeгstanԁing уet.
    Here is my webpage : extra money

    OdpowiedzUsuń
  2. Heу There. I discοvereԁ yοur weblog the usage of msn.
    That is а reаlly ѕmartly written агticle.
    I'll be sure to bookmark it and come back to read more of your helpful info. Thanks for the post. I'll definіtely сomеback.
    Also visit my web page ... CNA

    OdpowiedzUsuń