środa, 16 listopada 2011

Śnieżki, jakich nie znamy

Na przyszły rok planowane są premiery dwóch wersji baśni o Królewnie Śnieżce. W pierwszej, mrocznej i niebezpiecznej główną rolę gra Kristen Stewart i ma być to zupełnie inna opowieść, niż ta znana wszystkim z baśni tradycyjnych, o disnejowskiej nie wspominając.
Trailer Snow White and the Huntsman można obejrzeć choćby tutaj. W sieci pojawił się również pierwszy zwiastun drugiego filmu, zrobionego w formacie komedii romantycznej, którego gwiazdą będzie nie tytułowa bohaterka (w tej roli Lily Collins), ale jej macocha, grana przez Julię Roberts. Film nosi tytuł Mirror Mirror i zupełnie nie przypomina tego, czego się spodziewałam, pisząc o pierwszych informacjach z nim związanym. Mimo wszystko trailer wygląda obiecująco, podoba mi się zwłaszcza Julia. Jednak to pierwszy film przykuwa większą uwagę i po nim spodziewam się więcej, może nawet zmienię zdanie co do Stewart. O tym, jak różnią się obie produkcje, niech świadczą choćby plakaty.

Premiera Snow White and the Huntsman latem przyszłego roku, Mirror Mirror na świecie zadebiutuje już w marcu 2012 r.

8 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że zwiastun Snow White daje nadzieje na coś interesującego :) Chociaż Śnieżce to ja będę życzył niepowodzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No bo wygląda ciekawie. Aaa... dlaczego niepowodzeń? Bo mam uprzedzenie do Stewart więc chętnie bym zobaczył marny koniec jej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie różne konwencje, różne Śnieżki, różne Złe Królowe. Z całą pewnością obejrzę obie, ale póki co bardziej przekonuje mnie "Mirror, Mirror". Tak, też jestem uprzedzona do Stewart, a z kolei Lily Collins w zwiastunie wypada przeuroczo.
    A jeśli chodzi o kreacje Śnieżki, które odstają od tej znanej z baśni czy ekranizacji Disneya, to mnie ujęła Śnieżka z serialu Once Upon A Time, polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wcześniej będzie kolejna ekranizacja Wolsunga... Znaczy, chciałam powiedzieć 2 część Holmesa. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja widzę, że w obydwu filmach o wiele ważniejsze od postaci śnieżki są postacie złej królowej. Ta pierwsza wersja, jakby skręcała w kierunku Nieustraszonych braci Grimm, ta druga cóż... na plus za Julie Roberts, bo po obejrzeniu zwiastuna przypomniałem sobie za co świat ją kocha. Jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Harashiken
    No tak, też nie przepadam za "drewnianym" aktorstwem Kristen, ale rola Śnieżki będzie bardziej wymagająca, więc może potrafi, na co ją stać?

    @Oceansoul
    Dzięki, sprawdzę sobie ten serial. Co do Mirror Mirror to jestem rozczarowana, nie sądziłam, że to będzie komedyjka, liczyłam na bardziej mroczny film, a okazuje się, że taki właśnie będzie ten drugi; życie płata niespodzianki;-)

    @Blanche
    Ale to już inna... bajka;-) Na Holmesa już nie mogę doczekać!

    @Cedro
    Prawda? Masz rację, na jednym ze zdjęć widziałam Charlize Theron w odbiciu kawałków lustra i od razu skojarzyła mi się z Belucci. A tutaj dodatkowo Julia pokaże pazurki i dystans do swoich romantycznych ról;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że czekam na te filmy, odkąd zobaczyłam pierwsze zdjęcia postaci ze "Snow White and the Huntsman". Urzekły mnie. Za Stewart też nie przepadam, ale za Roberts i Theron tak i owszem.

    OdpowiedzUsuń