środa, 22 października 2008

Kwestionariusz czytelnika

Dziękuję iceberg33 za zaproszenie do wypełnienia ankiety:) Oto moje odpowiedzi. A do wypełnienia zapraszam bsmietankę i kamilinhio.

1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
To zależy od tego ile czasu mogę poświęcić na czytanie, obecnie, ze względu na pracę, rano w drodze do niej i wieczorem w ramach wypoczynku.

2. Gdzie czytasz?
Zmuszona względami praktycznymi nauczyłam się czytać wszędzie: w metrze i we wszelkich środkach komunikacji miejskiej, międzymiastowej a nawet międzynarodowej;); w domu oczywiście też.

3. Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?
Na boku, czasem na siedząco.

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Oczywiście fantasy!:) Czasem sięgam także po inne gatunki z zakresu literatury popularnej (science fiction, kryminał, horror), po romansidła też, gdy nie chcę myśleć podczas lektury. Lubię książki postmodernistów. W zasadzie to jestem w stanie przeczytać wszystko, byleby było dobrze napisane.

5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś/-eś?
Księgę cmentarną Neila Gaimana. Wkrótce recenzja na blogu.

6. Co czytałaś/-eś ostatnio?
Księgę cmentarną Neila Gaimana.

7. Co czytasz aktualnie?
Noc Blizn Allana Campella, opowiadanie przyjaciółki, Fado Stasiuka.

8. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Zawsze zakładki! Mam fioła na punkcie ładnej zakładki, więc co jakiś czas zaglądam do księgarni zobaczyć co nowego. Wybieram takie, które budzą we mnie pozytywne emocje (np. z kotami, jakimś ładnym krajobrazem).

9. Co sądzisz o książkach do słuchania?
Nigdy nie słuchałam, ale być może kiedyś życie mnie zmusi (kiedy oślepnę od czytania).

10. Co sądzisz o ebookach?
Odkąd mam laptopa, korzystam czasami, zwłaszcza jeśli nie mogę dostać książki w wersji papierowej albo mnie zwyczajnie na nią nie stać (jak 4-tomowa Godzina czarownic, której zakup to wydatek ok. 200 zł).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz