Pod takim hasłem amerykański oddział Czerwonego Krzyża promował akcję oddawania krwi wśród młodych Amerykanów, jednocześnie namawiając do oglądania nowego serialu (emisja od września 2009 roku) o wampirach The Vampire Diaries na podstawie cyklu Pamiętniki wampirów autorstwa L.J. Smith (u nas całą serię wydał Amber), którego polska premiera odbyła się w telewizji n na początku listopada.
Pamiętniki to historia nastolatki, Eleny (Nina Dobrev), i dwóch wampirów-braci Salvatore walczących o jej względy. Przy czym jeden jest ten dobry i ma na imię Stefan (Paul Wesley), kulturalny i wrażliwy, który powstrzymuje się od picia ludzkiej krwi (no jakżeby inaczej) i jako żywo przypomina młodszą i bardziej kolorową wersję Edwarda-Roberta. Drugi ma na imię Damon (uwielbiany przez fanki serialu Lost Ian Somerhalder) i żadnych skrupułów we względzie picia z ludzi nie ma.
I to właśnie w ramach kampanii reklamowej serialu jego producenci wraz z Czerwonym Krzyżem urządzili akcję oddawania krwi. Na honorowych dawców, którzy odwiedzili stoiska Czerwonego Krzyża w całych Stanach Zjednoczonych, czekały plakaty z gwiazdami serialu, pyszny poczęstunek, podczas którego można było obejrzeć trailery pierwszych odcinków.
Promocja godna pozazdroszczenia, natomiast jeśli chodzi o serial, to wątpię, by było to coś oryginalnego (wpływy Anne Rice aż cisną się do oczu, ciekawa jestem też, czy nie na tym wzorowała się Meyer...), ale sprawdzę, co to zacz.
[źródło: Telegraph.co.uk]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz