wtorek, 1 grudnia 2009

Kino na grudzień

Tytuł: Zombieland
Scenariusz: Rhett Reese & Paul Wernick
Reżyseria: Ruben Fleischer
Data premiery: 4 grudnia 2009

Widziałam trailer i jeśli nie zamieścili w nim wszystkiego, co w tym filmie najlepsze, to 1,5 godziny w kinie może być całkiem przyjemne. Poza tym lubię Woody'ego Harrelsona.
Opowieść o największym tchórzu na świecie, który wraz z grupą kilku innych osób, musi przetrwać inwazję zombie.
„Zawsze postrzegałem Zombieland jako film typu Midnight Run z udziałem zombie,” mówi Ruben Fleischer, reżyser filmu. „Podobnie jak w tamtym filmie, również w tym krzyżuje się wiele gatunków. Przede wszystkim jest to komedia, film drogi. Posiada także elementy horroru, a także romansu.”
Tytuł: Avatar
Scenariusz: James Cameron
Reżyseria: James Cameron
Data premiery: 25 grudnia 2009

No, ciekawa jestem tego przełomu. To raz. Dwa, główną rolę gra Sam Worthington, który spodobał mi się w ostatnim Terminatorze (szkoda tylko, że przez większą część filmu będzie latał jako niebieskawy ludzik z elfimi uszami i długim ogonem...). Poza tym w obrazie pojawi się Sigourney Weaver.
Avatar opowiada historię sparaliżowanego byłego komandosa, który dostaje szansę odzyskania zdrowego ciała. Musi jednak wziąć udział w specjalnym programie militarnym o nazwie Avatar.
Media na całym świecie ogłaszają, że Avatar będzie przełomem kina na miarę wprowadzenia w latach 20. dźwięku. Sam Cameron uważa, że będzie to film lepszy od samego "Titanica".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz